Saturday, May 7, 2011

Selamat haRi Ibu

Ibu kasihmu tiada pengganti

entry kali nie rien memang x de nak upload kan apa2 pic, sebab mata nie lagi tdi asik minta di pejam je, ngantuk sangat..agaknya terlalu letih d kurang rehat kot tapi apa yg penting rien nak kongsikan ucapan selamat hari ibu, buat semua ibu-ibu di luar sana, semoga kita menjadi ibu yg terbaik untuk zuriat kita dan semoga kita menjadi anak yg baik kepada ibu kita, buat ma tersayang pn asnah Mahmood saya menyintai ma, pengorbanan ma x akan pernah dapat ku balas walau nyawa jadi gantinya andai kata hati mu pernah terguris dengan perlakuan anakmu ini, aku memohon beribu2 keampunan agar dimaafkan salah dan silap, dan buat ibu2 yg hadir dalam hidup aku Pn norila sujak, aku bahagia menjadi sebahagian dari keluargamu, sayangi lah aku sehingga hujung nadiku,dan buat pn samsiah walaupun seabad masa yg berlalu kasih ibu tetap akan ku sanjung tinggi SELAMAT HARI IBU.semoga Tuhan melimpahi seribu kerahmatan buat kalian~amin

Duhai apakah gerangan budi balasan
Bagi insan melahirkan, membesarkan

Bercucuran airmata bila mengenangkan
Betapakah besar budi ibunda berikan
Siang malam menderita
Hingga entah bila
Sungguh besar pengorbanan
Ibunda berikan

Tiada bahagia jika tiada
Doa puja restu
Syurga itu telapak kaki ibu

0 comments:

 

Designed by Alieff Artwork